Jonathan Quiñones

El maltractament

3 comentaris:

Rafi ha dit...

Hola! Soc en Rafa de 2n de batxillerat. Estava mirant el cal·ligrama guanyador de el meu curs (de Jonathan i Andres) quan he vist que es podia deixar comentaris aixi que aqui està el meu.

Volia dir que m'agarada més la secció de la web del departament de català que el de castellà (ja que no està tan actualitzada com aquesta). Enhorabona!

Per altra banda, m'agradaria dir que jo també tinc una petita web on he pengat el meu relat breu que va guanyar el segon premi de castellà.. la propera vegada ho faré en català jejeje
Aquesta es la direcció: http://paranoyasrafi.googlepages.com/ultimacena

Aixó es tot. Una abraçada!
AdeU!

Dep. Llengua Catalana i Literatura - IES SON FERRER ha dit...

Hola Rafa, estic molt contenta que aprofitis aquest espai per deixar les teves impressions.
Sembla que no us vaig saber animar prou perquè us presentàssiu al concurs, ho sento. La propera vegada miraré de fer-ho millor.
Tot d'una que pugui entraré a la teva web.

Gràcies,
Àngels

Rafi ha dit...

Bones, soc en Rafa un altre cop. Si que ens vares animar pero s'ens va oblidar presentar-ho.. no se on tenim el cap jejeje

Un salutament per tu i un altre per a Neus també!
Adeu!